Trueblood+nyduschad+hårinpackning+segt tagentbord!

2009-08-26 22:05:32   // This is my life! <3

Kom nyss ut från duschen, riktigt underbart! Att vara nyduschad är nog en av dom bästa känslorna!
Har satt i hårinpackning också så nu luktar jag bubbelgum i håret :) ska duscha ur den om en kvart.

Och strax börjar True Blood, en ny serie som börjar gå på 1:an,



 

Sookie Stackhouse jobbar som bartender och har en telepatisk förmåga.
Hon uppskattar sällskapet av vampyrer då de har en hjärnaktivitet som hon inte kan läsa.
Sookie och hennes bror Jason blev uppfostrade av sin mormor efter att föräldrarna dött.
Sookie försöker hålla sin telepatiska förmåga hemlig men hennes chef Sam Merlotte har också en hemlighet ...



 

Undra om den är bra? Men det tror jag, vad tror ni?:)




 

OCH min högersida av tagentbordet är väldigt segt o trycka på,
Anledningen? DUKTIGA(Läs klumpiga) jag lyckades igårkväll låta min dator smaka på cola,
skulle se om den gillade det, men det gjorde den inte :/


 


Datorn överlevde, dock är ju tagentbordet fucked upp, så funderar på att lämna in den på elgiganten och låta dem rengöra tagentbordet, för såhär går det ju inte att ha det :)


 


Men jag kommer sakna den nå så otroligt mycket, jag går under utan min baby!



 


NU har True Blood börjat, får en känsla av att den kan vara riktigt bra, så ciao babes! PoK!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter