Friday!

2009-06-26 21:29:52   // This is my life! <3

Klev upp först vid halv 2 idag, så orkade aldrig fara och sola/bada, så slappade istället, gosa med diesel,
var på ica o handla, hem och åt. Sen ringde systeryster och ville att jag skulle komma till stan, så jag cyklade dit :)

Blev lite shopping för min del :)















T-shirt med tryck 49,50 kr/H&M
Lila tubtop med paljetter 49,50/H&M
Lila baslinne 30 kr/Vila
Supersöt körsbärsmönstrad Bikini 29kr per del/Åhlens
Halsband 34,50 kr/Ur&Penn


Ps. Jag blev helt kär speciellt i bikinin, har ju ca 5 bikini, men ingen såhär mönstrad :)



Och dagens outfit:





Vitt linne från Only
Jeansshorts "Jeans Please" från Cubus
Solbrillor från Ur&Penn



Och mina gladiatorsandaler :)




Det var nog allt! :)

Ciao!



 




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
tellan

snyggingen min <3

2009-06-27 10:55:19
URL: http://tellans.blogg.se/