Torsdag kväll

2009-06-25 21:45:07   // This is my life! <3

Trött o känner mig sliten som fan, strax blir det duschen :)

Jobbat hela dan från 8-16.40 cyklade sedan till kioskpiraten prata med leo en sväng sen cyklade jag hemåt.
Bara slappat sen jag kom hem, inte haft lust att göra nåt annat.


Aja imorgon är jag ledig, så jävla skönt! :)
Och det ska tydligen vara bra väder imorgon också, så det kanske blir att umgås med nån kompis, eller systeryster?
Kanske bada och sola? Kanske sitta ute på altan i det sköna vädret och bara ta det lugnt? :)
Får se imorgon vad som händer!



På lördag blir det jobb, sen får jag besök! :)
Och på söndag är jag ledig :)



Här kommer en bild på min fina kisse som sitter vid balkongdörren nu och längtar ut,

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




Nu duschen! Pusshejs :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter