Sunny sunday

2009-05-17 19:12:12   // This is my life! <3

Riktigt skönt väder ute idag :)
Suttit ute lite i solen, sen varit med nina och kollat på en soffa och efter det var vi på bilbingo i måttsund,
vann inget men var nära flera gånger, hade varit najs med lite klirr i kassan :)

När jag kom hem satt jag mig på altan med datorn i famnen, riktigt skönt! Hoppas att det blir lika fint väder i veckan och att det håller i sig hela sommaren :) Kommer ju försöka sitta ute då man är ledig och mysa i solen och hoppas få lite färg :)



Jo föressten, nu på tisdag så får jag ju nya tapeter i sovrummet, så slipper jag dom där hemska fettfläckarna, och få upp min dubbelsäng, just nu har jag ju en resårbotten på golvet som säng, visst det funkar ju men har ju hellre min dubbelsäng :)


Det här blir mina nya tapeter :)
Rosorna som fondvägg och den andra helfärgade på tre väggar.



Nä nu ska jag gå och göra annat, ses! :)







NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter