Bästa vän!

2010-05-26 18:10:46   // This is my life! <3

Den sista maj flyttar Malin hem till sin pojkvän Björn, lite trist att hon ska flytta (men det är inte så långt bort, men ändå nog långt för att cykla ensam om man ska hälsa på tycker jag). Men jag tycker det är kul för deras skull och jag hoppas att ni kommer trivas att bo ihop.

Vi får försöka träffas så ofta det bara går ändå, måste börja umgås oftare!
Det blir inte så ofta som man vill när båda jobbar, är med vänner/familj m.m


Även fast vi inte träffas/talas vid varje dag så vet vi ändå vars vi har varandra, vet typ allt om varandra.
Varit bästa vänner i 14 hela år. Mer än halva våra liv!






Jag älskar dig gums! ♥




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Tant Kim | Design

När du laddade hem designen så fanns det med front page kodmall och 3 st till. De ska in under Design - Kodmallar. Sen den kodmall som syns först som heter framsidan där ska front page kodmallen in, Sen finns det en liten flik längst upp till höger om kodmallsfönstret där du kan klicka och få upp de andra mallarna. I kodmallsfönstret trycker du ctrl+a för att markera allt sen raderar du sen klistrar du in den kodmall som följde med designen. :) Hoppas du förstår vad jag menar.

Mvh Tant Kim

2010-05-26 19:01:20
URL: http://tantkim.blogg.se/
Sara - Mamma till Nova

javisst är hon! tack :D

2010-05-26 21:03:14
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
frugan

Tack gumms du är bäst!

Du vet att jag finns även om jag är långt bort

Saknar dig i massor!!men när jag har semster och jag kommer till lule en hel vecka då ska jäkla hitta på massa saker

puss

2010-05-26 22:15:31
URL: http://tellans.blogg.se/