Tvättstugan is waiting!

2010-05-26 16:54:44   // This is my life! <3

Är ledig idag, skönt som fan! :) (Ta det inte på fel sätt, jag GILLAR att jobba,
men är riktigt skönt ändå när man är ledig, dock inte förlänge!)

Så imorse såg jag filmen I Taket Lyser Stjärnorna, sen har jag dammsugit, tvättat, lagat mat..


Brb! Ska springa till tvättstugan så inte kläderna blir inlåsta!!



Ajm bäck!

Nåt mer än det som står där uppe, har jag inte gjort.

JO, förutom att suttit här framför min älskling(datorn) mestadelen av dagen.

Så ska nog göra lite "nytta" nu, som att cykla till affärn.. köpa refillkort till min älskling #2 (tha mobaljfone), lite götta åt min kissekatt och kanske nåt götta åt mig med? :D


När jag har vart på affären så ska jag nog städa lite till tror jag :) 


Och ikväll blir det film o bara ta det löögnt! (och efter det sååva)
Imorgon är det jobb som gäller!



Får se om jag uppdaterar nåt mer idag, annars blir de en annan dag.


En trailer till filmen jag såg idag, som faktist var rätt bra!:





Puss o kläm i stjärten!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter