Städa, städa, städa

2011-04-22 17:08:35   // This is my life! <3

Nu måste jag verkligen sätta igång med städningen så att mitt hem börjar se ut som ett hem igen.
Förstår inte varför det alltid ska vara så lätt att stöka ner och så jobbigt/tråkigt att städa upp.

Samma gäller med disken haha... Men det är så kul med ett fint och rent hem, så varför ska det vara så svårt att hålla det så?

Fixar nog lite bilder på en massa sen, så jag har nåt att blogga om! 

Dags att slå igång nån grym musik och börja! ♥

Nu får dammråttorna se upp!





NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Dixi Wonderland

Svar: Aww va gullig du är sweetheart :D Blir så otroligt glad av sånt här! Du får kolla min blogg om några minuter så hoppas jag att jag lyckats ge dig ett "påsk ägg" som gör dig glad ;)



Om du kollar kategorin vblog så finns det en video där jag berättar vad han är för ras ;D

2011-04-22 17:59:13
URL: http://dixiwonderland.com/