Jul, jul, stråååååålande jul!

2011-12-21 22:36:22   // This is my life! <3

Fixade en julmusik lista nyss så nu lyssnar jag på julmusik och ska packa in alla julklappar :)

Nu är jag föressten julledig från jobbet i hela ELVA dagar! Så kommer mest ta de lugnt o ha de skönt!

Var en skön dag på jobbet idag, fick hälften så många rum som vi brukar ha så torkade även alla dörrar o dammsög hela korridoren och så hade vi julfika på bishops arms, myyyys!
Glögg, julmust, the, ischoklad, skumtomtar, mandariner och fikabröd, nam nam!

Fick min julklapp från jobbet också, en stavmixer! Snygg var den, i svart och rostfritt.


Haha jag har lite svårt för att vara seriös framför kameran :P
Ska fixa lite bilder åt er sen på min julklappsinpackning.



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter