Lördagen ♥

2011-02-12 14:41:16   // This is my life! <3

Dags för lite vanlig uppdatering nu, det var ett tag sen!


Tänkte berätta om min mysiga lördag(igår).

Vid 11.30 hämtade min lilla Wifey upp mig och så åkte vi till Boden.
Hämtade upp Marie och fortsatte mot Nordpoolen(badhus, för er som inte vet vad det är)
och väl där så bjöd Marie mig på inträdet, tack sötnos! ♥

Spenderade hela dagen på Relaxavdelningen(även en liten stund nere på "vanliga" badet men mestadels på Relaxen). Badade bubbelpool flera gånger, satt i bastun flera gånger med, både ångbastu och vanlig bastu och bara mös! Satt även där uppe och åt hamburgertallrik och pratade, skrattade och hade det riktigt trevligt!

En härlig dag, vilket man borde börja unna sig ibland!

Var ganska ofta på Nordpoolen när jag var liten :)

Fotade inga egna bilder från Nordpoolen, men lånade några bilder från deras sida istället:

 

Detta är själva badet, dom har bubbelpool:ar där också, samt en "grotta" som man simmar in i.

Och inne i grottan finns det en ångbastu också!

 

 


Sen hann jag bara hem en liten stund, sen bestämde vi oss för att ha filmkväll hos mig.
Skulle ha bowlat egentligen men fanns inga tider så det blev filmkväll och lika skönt var det!
Hade laddat upp med 2 olika sorters chips, jordnötter, MYCKET popcorn, gelehjärtan, coca cola och portello!

Det var Jag, Wifey, Vicky, Anders, Magnus, Ida, Klotski och Stini.

Vi såg "I Rymden Finns Inga Känslor" och många skratt blev det!

Ikväll har vi planerat en repris på filmkvällen, fast med en annan film! :)



Nu blir det att äta något sen ska jag börja att städa upp lite här!


Puss snyggos! ♥




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Anonym

Klart du också är bra, en av dom bästa ;-) kram från oss!

2011-02-12 15:43:57
URL: http://susssir.blogg.se/
t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sV; åh tack sötnos !:)

allt bra?:)

2011-02-12 17:39:24
URL: http://thaipinnen.blogg.se/