Pilates!

2012-09-24 20:34:00   // This is my life! <3

Jag har skaffat gymkort för ca 2 veckor sen, det var väl fan på tiden?! :) Så nu försöker jag att komma igång.. Gymmat typ 5-6 ggr, kört Sh'bam(tänk Zumba-Aerobics..haha asjobbigt!!) 1 gång och i tisdags provade jag även på pilates med bästis. Var riktigt kul(men lite tungt) och man kände sig så otroligt mjuk i kroppen efteråt, en härlig känsla!

Så imorgon blir det pilates igen med bästis :) jag har beställt en pilatesmatta så man kan göra lite övningar här hemma, den ska komma i veckan nångång.

Nu ska jag städa undan lite och sen ta tag i körkortsteorin, har ju börjat övningsköra och det går riktigt bra måst jag säga. Körkortet here i come!! ;)



 
 
 



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter