Länge sen..

2013-10-20 12:31:14   // This is my life! <3

Hejsan! Lääänge sen jag skrev nu(as always), vet som aldrig vad jag ska skriva om så då går det långt mellan gångerna tyvärr.. Nu har jag iallafall lite att berätta om, jag har fått mitt KÖRKORT! Finally!! Som jag har dragit ut på det, i hela 9 år men nu har jag äntligen det i min hand och det känns så obeskrivligt skönt! :) Haft det i 2 veckor och 2 dagar nu, hämtade ut det riktiga körkortet förra fredagen.

Någon dag efter jag fick körkortet så köpte jag mig själv en liten present, det blev en surfplatta. :)
Sitter och bloggar via den just nu..

Jag och mamma har också varit och köpt en liten supersöt hamstertjej till mamma. Elsa-Greta heter hon och pytteliten! <3




Igårkväll var jag och min syster och hälsade på Vicky och lilla Kajsa i Vicky och Anders nya lägenhet(Anders var på After Work), dom hade fått det jättefint och det var på tiden att jag hälsade på. Dom har bott där sen i februari hehe, så får börja fara och hälsa på dom oftare! Fick även 2 runda fina plommonlila ryamattor av henne, dom kommer passa jättebra här hemma.

Nu tänkte jag slå på musik och göra lite nytta :) På återseende!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter