så då var det tisdag

2008-12-02 14:31:00   // This is my life! <3

vaknade strax innan ett idag, kände hur snorig och seg jag var/är så blev inte att fara till stan med syrran bättre att ligga inne och vila lite idag eftersom jag jobbar imorgon, sitter här och äter lite:





Sorry för den dåliga kvaliten på dom flesta bilder jag lägger ut, men jag har bara webcameran till datorn(som denna bild är tagen från) och min mobiltelefonkamera(2 megapixel) men den har jag ingen usbsladd till :(
men på/efter julafton blir det nog bättre bilder, vet redan vad jag ska få i julklapp av André var nämligen med när han köpte min julklapp, så ni anar nog också vad jag får den 24:e :)


nu ska jag gå och lägga mig i soffan ett tag och kolla på tv.

ciao :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
diana

Tack för söt kommentar! =) Läs gärna mitt nya inlägg där jag svarar på frågor från läsarna! =) Kram kram// Diana Fin blogg du har, ska vi följa varandra via bloggkoll?? =)

2008-12-03 18:02:34
URL: http://dianasblogg.blogg.se/