Tuesday!

2008-12-16 21:43:51   // This is my life! <3

Idag har jag umgåtts med min "svärmor", alltså killens mami  :)
Hon har varit hos oss från ca 14.00 till strax innan 19, hon hade frågat om hon fick komma idag och hjälpa mig och städa upp här hemma lite och organisera våran klädkammare och vårat lilla rum/gästrum som fram tills idag mest har varit som ett extraförråd som jag inte orkat göra så mycket åt fast jag velat, men nu är det fixat :)
Jag och carina(svärmor) har fixat i klädkammaren, röjt upp hela lillrummet, och även lite i resten av lägenheten + att hon var snäll och ställde sig och diskade det mesta av disken åt oss :) sen så ringde hon sin andra son tobbe och bad han fara och köpa pizza åt oss allihopa(åt mig, andré, carina och tobbe själv såklart), så det gjorde han, och så satt vi 4 och åt pizza, jag åt kebabpizza :) snacka om lyx idag! :) och sen for dom hem..


och nu ikväll har jag tagit ett skönt och långt bad, sen har jag gjort satin hands(helt underbart) 
och nu sitter jag här och kollar på tv och bloggar.


jo föressten svärmor köpte 2 vita orkideer och en vit amaryllis åt oss idag också, dom hade hon med sig idag när hon kom hit, vad gulligt av henne :)




(Dessa 2 bilder är ej tagna av mig har ju som sagt ingen digitalkamera ännu :/ men på julafton så har jag! :) )



imorgon blir det stan med systeryster, jag ska dit vid elva, och sen klockan 3 så ska jag till jobbet och julfika :) *myspys*



nu ska jag gå och lägga mig i soffan ett tag sen gå och sova, men ni får ha det underbart! :)






NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Ann-Sofie

Svar: Det var en bra fråga, han kommer från en granngård så han är väl förmodligen en blandning :) Bondkatt som de brukar kallas. Vad har du själv för en katt?

2008-12-16 22:01:38
URL: http://annsofielarsson.blogg.se/