Hänt i veckan och händer i veckan :)

2008-11-27 23:37:18   // This is my life! <3

Tisdag: Jobb, hem och sedan var jag på jul-öppet hus i måttsund hos mary kay emma.
Onsdag: Jobb, jobb och ännu mera jobb, sedan slappat hemma framför tv:n.
Torsdag: Jobb 8-15.40, sedan promenad hem, åt nudlar och ostmackor till middag, for med malin till stan, det var kvällsöppet :) gick runt med malin, linda(malins syster), nina, jenna och hennes 3-veckor gamla dotter Lova(jättesöt!).
Jag köpte en lila tunica på gina tricot :)
Fredag:Ledig, lite sovmorgon, försöka charma andré att bjuda mig på lunch, dammsuga och skura golven här hemma, duscha, leta fram nå kläder att ha på mig på kvällen, fara till nina,
tjejmiddag+förfesta, och efter det är det Cleo som gäller :)
Lördag: Jobba ca 10-14 på jobbet, sen en promenad hem och ta det lugnt resten av dagen?
Söndag: Ledig mest troligt, bara slappa hela dagen :)



nu fick ni veta vad jag har gjort/ska göra i veckan, varesig ni ville det eller inte :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Anonym

Mys! =) Fisk eller kött? :) kram

2008-11-28 06:57:09
URL: http://jth.blogg.se/