It's friday! :)

2008-11-28 13:43:04   // This is my life! <3

Dagen började med att jag vaknade 10.30 gick och la mig ett tag i soffan och såg tv och mös med min älskling diesel,
sedan ringde andré och kollade om jag var vaken, gick upp och gav diesel mat, klädde på mig mysbrallor och hoodie,
gick ner till restaurang chattanoga och blev bjuden på lunchbuffe av andréhjärtat, det blev sallad,ananas,fläskkotlett och stekt potatis, lite kycklingcurrypasta, och pizzabröd och coca cola, det var gott :)
sen for andré till jobbet igen och jag gick hem.. och nu sitter jag här, ska slå på bra musik, börja dammsuga och sen moppa golv, och efter det duscha, välja nå kläder för ikväll, och börja göra mig i ordning :)
Och om några timmar fara till nina. Som jag skrev igår så blir det förfest/tjejmiddag med malin(the best), maria och nina, och efter det utgång på Cleo :)

Funderar på att antingen ha min vita "långa skjorta"  den går nästan till knäna och längst ner är det lite "puffeffekt", svart skärp i midjan till det och svarta tights/strumpbyxor och till det stövlar...

eller

så blir det min nya klänning från gina tricot vit överdel med svart "spetsmönster" och helsvart nederdel, med tightsen/strumpbyxorna och stövlar..

vad tycker ni?



vad ska ni hitta på ikväll?


The best friend a girl can have :) *malin*



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter