Saturday

2008-11-01 23:12:02   // This is my life! <3

Nu har jag skaffat en ny blogg, hade en sen tidigare men gjorde mig en ny istället och ska försöka börja skriva lite oftare :)

anledningen till att jag inte skrev alltför ofta på min gamla blogg(azuzephre) var att jag inte hade någon dator hemma hos mig, men nu har jag för ca 3 veckor veckor sen köpt en bärbar dator(toshiba), riktigt kul med en ny dator. :)

nu blir det mysa i soffan med andré och se tv o äta macadamianötter(riktigt goda) och lite naturgodis, och imorgon  kommer min bäbis diesel hem(min fina kisse) han är hemma hos pappa nu för pappa har lite kattabstinens då och då(har haft katt i många år men när våra 2 katter blev gamla och sjuka så var tvungna att avliva dom :( ) så han brukar få låna diesel nån helg i månaden så abstinensen går över lite grann :)


ciao! :)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter