Sunday

2009-04-05 23:45:04   // This is my life! <3

Är väldigt dålig på att skriva här nu, som jag skrivit i tidigare inlägg.
Har fullt upp med jobbet och med nya lägenheten så bloggen får komma i andra hand just nu,
så skoj med en ny lägenhet och fixa o dona, vill dock byta golv i kök och hall och tapeter i sovrummet, allt det är väldigt risigt och nött, samt lite småfix(sen är jag nöjd!),  ska på lulebo imorgon och säga till om det..

Har iaf börjat få lite ordning i min klädkammare nu, har varit väldigt mkt att vika in, sen är det lite mer kläder som ska in, ska sätta in alla skor och väskor dit också, och en spegel. Det blir nog bra :)




 








(Min hög med stickade tröjor som nu också är inhängda i klädkammaren :P)


Är väldigt många kartonger kvar att packa upp innan det är klart i lägenheten, ca 25-30 st?
Jag har samlat på mig alldeles för mkt saker, det kan ju lätt bli så, så då får man väl skylla sig själv
när man får så många kartonger att packa ner och packa upp!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter