Kass uppdatering!

2009-08-19 00:28:51   // This is my life! <3

Men har inte hunnit med, har jobbat så mycket, och kommit hem kring 18-19-20 tiden senaste dagarna så har bara gett diesel mat, lagat mat åt mig, sett lite tv/nött msn/facebook, sen bums i säng!

Igår var jag en snabbsväng på stan efter jobbet, då köpte jag en klocka på åhlens, riktigt fin :)
och ett par svarta enkla skor :) kanske kommer bilder på det nån dag :)

Och idag har jag jobbat 8-17 sen bytt om och gått en snabbsväng på stan(köpte mig en vit tubtop på rean för 29 kr billigt och bra, har en likadan tubtop fast svart också, alltid bra att ha :) ) sen nu ikväll umgåtts med malin här hemma, vi hade en glassdejt på donken också :)
lmorgon är jag ledig så då blir det stan, med Poo och Nina.
Jag ska kolla om dom fått in en svart kofta jag kolla på idag, dom hade bara en strl. L kvar av svart, men den är waaay to big! så hon på H&M sa att dom skulle få en leverans imorgon så då ska jag dit.
Är en normalkort modell och lite tunnare, precis vad jag vill ha, har en massa vanliga tjockare
 koftor, samt 3 tunnare koftor, en gul, en vit och en rosa men behöver en svart också, den kan man ju ha till allt :)
Sen imorgon efter stan så ska Poo(malin) komma hit, så ska vi umgås, och fundera vars jag ska sätta upp mina tavlor och hyllor m.m har så kalt på väggarna, inte en enda tavla uppe ännu!



Nä nu ska jag snart dra mig mot sängen.. Puss o kram :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
emma

okej :) allt väl?

2009-08-19 18:12:06
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/
emma

jag lyssnar på musik ja :) hihi.

2009-08-19 18:13:23
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/