Gott nytt år söta vänner!

2009-12-31 14:48:01   // This is my life! <3

Dock känns det inte alls att det är nyår idag, vars har känslan försvunnit?
Aja det blir nog bra! Ska väl slänga mig i duschen o så snart, ser ut som en koala or something, gårdagens mascara lite halv utkletad o halvfettigt hår....MJAU!

Sen vid 18 ska vi fa till vicky där vi ska förfesta, och efter det blir den riktiga festen i stan med mina vänner!
Tyvärr kunde inte Tove komma upp i år :( saknar dig gums!



LAST YEAR:




Det är värt att säga än en gång, JAG HAR DOM BÄSTA VÄNNERNA, ÄLSKAR ER! <3



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Hannah

Gott Nytt År Helena!!! :)

Hoppas att du har det trevligt ikväll!

Själv ska jag sova och inte fira tolvslaget för jag ska upp tidigt imorrn och jobba. Kram!

2009-12-31 17:05:03
URL: http://hardcorebabydyke.blogspot.com/
S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's sorgligaste youtube klipp!* :$ http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-sorgligaste-klipp.html#comment

2010-01-02 15:50:52