Fredag, lördag & söndag

2009-02-01 19:52:46   // This is my life! <3

Fredag: Ledig, sov halva dagen sen bara slappa resten av dagen, var inne hela dagen.

Lördag: Sov ut till 2 typ.. sen gjorde jag mig klar o packade lite i väskan, sen for jag in till stan, träffade upp tellan och christer, vi gick till max och käka sen gick vi vidare hem till klotski(sen kom Magnus dit också), satt där och flumma och hade skoj.
Sen åkte vi mot Boden vid 21 tiden hem till Marie och festa jävligt rolig hade vi :) somnade 6 i morse(natten mot söndag).

Söndag: Vaknade upp 10 i morse i dubbelsängen med alla, jävligt mysigt alla sov tillsammans(5 st).
Sen låg vi i sängen och prata o skratta till kl.13 kanske? sen upp och fixa lite, sen promenerade vi till Ming Palace i boden och åt friterad kyckling, ris o sötsur sås(jag, marie o tellan åt det), killarna åt nå tandori kött, och hajfensoppa(klotski) och magnus åt tandori kyckling o vårrullar.


Sen gick vi hem till Marie igen, la oss i sängen igen..sen har vi mest legat där hela dagen, sådär halvbakis var dom flesta :P for därifrån strax vid 17 kanske, kom hem strax innan 18.


Från att jag har kommit hem tills nu så har jag mest suttit här, ska nog strax hälla upp ett bad och bada, skönt :)
Sen blir det glass och tv sen sova(eftersom jag bara sovit 4 timmar inatt så är jag väldigt trött :)

Här kommer lite bilder från lördagen, resten ska jag lägga in på pixbox så ni kan ju gå in där med om ni är nyfikna :)



   
   



Partytrick by klotski :)




Den här bilden gillar jag :)


www.bambilala.pixbox.se
 



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Anonym

Åhh Låter mysigtttt(:

2009-02-01 20:01:46
URL: http://xxonetreehillxx.blogg.se/
niisho

Heej har en frågestund om mig själv på min blogg kom gärna in och fråga på!:)

2009-02-01 20:23:58
URL: http://niisho.blogg.se/
Kalle

partytrick hehe ;D

2009-02-01 22:36:59
URL: http://elviskalmar.blogg.se/