Tisdag - Ledig idag :)

2009-01-13 11:34:47   // This is my life! <3

Idag är jag ledig så har tagit en sovmorgon till halv elva, gav diesel mat sen in i duschen o tog en långdusch, så skönt :)
Nu ska jag klä på mig och fixa lite sen om en halvtimme ska jag infinna mig på chattanoga och äta lunch med André, han bjuder :)

sen vet jag inte vad jag ska hitta på, inte planerat in nå.. eller jo kl. 17.00-21.00 har jag tvättstuga, men before that :)


pusshejs!



---------------------------------------------------------------------------------------

update:


Dagens outfit:
Grå kofta från Only
Vitt gammalt linne från H&M
Mina nya jeans från Vila(
köpta på sambo,gamla B-young)









                                                                                                                                                                                  Och en närbild....



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Marie

Vad fint håret blev :) det vore trevligt att ta en fika, är ganska pank just nu men efter den 21a har jag pengar igen så då kan vi fika loss ;)



kram!

2009-01-14 19:16:42
URL: http://chimairanblogg.blogspot.com