Hej hopp!

2009-11-19 18:40:35   // This is my life! <3

Har precis suttit o svarat på alla kommentarer jag fått
(dock kan jag ha missat någon, bli inte butter över det :) )
Har varit en riktigt dålig bloggerska nu, typ 9 dagar sen jag bloggade senast... skärpning Helena, skärpning! :)
Men ska försöka komma igång igen och blogga oftare men ibland är det svårt att
komma på vad man ska skriva om, ni känner nog alla igen er?


Jaha vad har hänt dom senaste dagarna då?
Jobbat, jobbat & jobbat.
Köpt en dammsugare för 1990:- kändes lite dyrt men det är det värt då det är ett bra märke, Electrolux Ultrasilencer 
och den kommer nog hålla några år(det har mammas alltid gjort), så vuxenpoäng till mig! :D
Jobbat mera!
Blivit förkyld, kände mig riktigt slut i kroppen igår på jobbet,
tur som det var hade jag bara 17 rum (13 av dom var stannare & 4 var avresor)
och på fikarasten fick vi tårta för vår schäfer(chefen) fyllde år,
GRATTIS GRATTIS och tack för den goda tårtan :D sen städa jag klart och plocka undan vagnen, tog bussen hem,
gick förbi Ica köpte mandariner i massvis och sen på vägen hem gick jag förbi mami
(hon bor bara 2 gårdar ifrån) 
och lämna en påse med mandariner det var hon värd, min älskade mami <3 sen hem, sortera smutstvätten,
börja tvätta sen slappa o så höll jag på hela kvällen.
Och idag har jag vart ledig(ledig imorgon med, weeeeiii!) så har legat i sängen till 15.00, riktigt skönt!

Sen klivit upp, gjort mat det fick bli Hamburgare med pommes och beanaisesås+sallad till det! MUMMA!
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, bara slappat i soffan framför datorn, har inte så mycket energi när jag är så förkyld, vill mest gräva ner mig.. haha!

Ska nog iaf vika ihop tvätten från igår och diska den lilla disk jag har.
Sen kanske fota lite bilder på allt möjligt, och lägga upp här på bloggen.



OJ! Jag skrev av mig rätt bra nu :P




                                                                                                 På återseende sweetiepies!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Gösta

Fin fina dammsugaren på hedersplats ;:) bara den inte äter opp alla "dammtussar"



Pissemisse e nog klädnördig som sin mor :) fnisssssss



mandarinerna nam nam :=)

2009-11-19 22:22:31