Jag dog lite nyss!

2009-10-25 19:58:44   // This is my life! <3

Har alldeles precis nyss hittat ett par stövlar på Skopunkten.se som jag blev kär i, dock har jag inte råd just nu jag skiter ju inte pengar(även om jag önskade att jag gjorde det!)
och jag har ju så många skor,
but i want more, giiiiiive meeeee!?;)



399:-, kom igen snälla, det är ju nästan gratis..
*titta på med hundögon*




Nä nu måste jag verkligen ta fram dammsugaren och sätta igång!
Ni får inte glömma o se på Supernatural ikväll på kanal 5, 22.25-23.20.
Min pojkvän är ju med!

;)

Puss!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
ISABELLE

SV: Ja, i know! That's what i call love. Fast dom var lite för sura nu :( haha..

2009-10-25 20:12:22
URL: http://metrobloggen.se/dramaqueen
PETRA AKA SHORTY

svar: okej =) hehe känner mig lite sen? hahaha =)



aww okej jobbigt läge, men det var inte så dyrt så. Men detär bra att man lär sig, har också lärt mig en del om mina kompisar. Vissa är bra till annat helt enkelt =) kram

2009-10-25 20:16:38
URL: http://pey.blogg.se/