Så 7-kt trött!

2009-09-30 21:29:12   // This is my life! <3

Inte så konstigt eftersom världens bästa Malin var här inatt till strax efter 01.00. Sen somna jag nån gång mellan 01.40 och 02.00. Skulle upp klockan 06.40 så det kändes lite tungt.
Sen har jag jobbat hela dagen från 8-17, tagit bussen hem, gett diesel mat o gjort middag åt mig, palt med bacon, lingonsylt o smör, gott! :) Sen bokat tvättstuga för fredag.
Sen bara sett tv/legat i soffan med datorn i famnen. Och nu är jag riktigt trött, ska dock hålla mig vaken ett tag till för kl. 22.00 är ju True Blood på kanal 1 och det måste man ju bara se :)

Och till råga på allt så känns det som att jag börjar bli förkyld, NEEEEJ, JAG VILL INTE! "Tung" i ögonen, tung i huvet o snorig i näsan, huvva! :/

Aja bara att kämpa på, jobb imorgon(sen på kvällen är det kvällsöppet i shopping så då ska jag dit ett tag med Nina), ledig på Fredag sen jobbar jag Lördag och Söndag. Och ledig på Måndag(?)


NU ska jag nog hämta ett stort glas Bravojuice♥ sen blir det mer TV :)

Så jag säger godnatt nu, puss o kram o sov gott hjärtisar!

 


Kärleken till dig Diesel är obeskrivlig!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Edwin & Co

såååååna sötnosar :) Kramis å nattis natt

2009-09-30 21:59:53
Madde

sv: hehe låter härligt det där.



Gud vilken mysig kisse du verkar ha :)

2009-10-01 10:08:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/