Har vart vaken sen 04.35 och har inte kunnat somna om än..

2010-08-06 06:52:20   // This is my life! <3



Tack vare nått pucko som fick för sig o ringa den tiden,
jag har legat o kämpat för att somna om till strax efter 6,
men gick inte alls så då klev jag upp o gav min älskade kisse frukost istället...
Och nu ska jag sitta här ett tag istället tills jag ska fara iväg o jobba.

Kommer va trött som fan på jobbet, usch :(



Föressten imorgon så ska jag fara iväg på min allra första möhippa, ska bli grymt kul som fan!! :)
Det är mina 2 nära vänner Vicky & Anders som ska gifta sig den 28 Aug. ♥
Så imorgon ska Vicky få sin möhippa som sagt. KUL KUL KUL! :D

Ska försöka komma ihåg att ta med kameran imorgon så
jag kan fota lite från möhippan och visa er här :)






Och grattis än en gång till Petra och Johan som gifte sig förra helgen, som också är vänner till mig ♥

 

Från Vänster: Min närmaste killkompis Daniel "Limpan", min nära killkompis Jimmy,
Johan, Petra, Petras storasyster, Evelina och någon annan"




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter