Turkost?

2010-08-30 16:41:28   // My home

Jag kom nyss på en sak..

Jag vill nog ha turkosa prydnadskuddar till soffan i mitt vardagsrum.
Men vet inte om det passar. Kan man ha turkosa kuddar till en brun divansoffa?

Tror turkost kommer bli sjukt snyggt till mina väggar som ska tapetseras gråa snart.

Och ge lite färg i den annars så mörka(men ganska mysiga) hösten/vintern.


Ska ha tre helgråa väggar samt en fondvägg. Fondväggen ska se ut såhär(fast grå):




Så vad tror ni, kan turkost bli fint till?



Vet inte riktigt vars man kan köpa turkosa kuddar(om ni vet, säg gärna till!),
men annars får jag väl köpa turkost tyg och charmas med Malin eller Mami ;)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
josefine

sv: har absolut inte sagt att jag tycker det är fult, fattar bara inte poängen med det, liksom ;)

kram

2010-08-30 17:39:17
URL: http://technicolor.blogg.se/
Nina

jooo det kan du ha skulle bli fint =)

2010-08-30 18:10:50
URL: http://ulander88.blogg.se/