Godnatt!

2010-12-22 00:15:16   // Shop til you drop!

Ska strax gå och lägga mig(igen) för jag är så sjukt trött. Har vart det hela dagen och trots att jag sovit ca 3 timmar nu ikväll så är jag lika trött ändå.

Imorgon är det en skön dag på jobbet, jobbar bara 4 timmar(vi stänger kl 12.00) sen ska jag möta upp bästa vän och ta en lunch med henne i stan. Hon ska få sin födelsedagspresent också(hon fyllde ju år i lördags).

Efter det blir det att fara hem och städa, måste göra det men gillar inte att städa!
Men kul sen när det är rent och fint.


Har föressten köpt dessa skor idag:

                         
               

Har köpt en ullsula till också så det blir varmt o skönt i dom. Bra sula ser dom ut att ha också.

Jag tycker dom är fina men är inte helt hundra på än om jag ska behålla dom eller inte.
Vad tycker ni om dom?



Nu ska jag krypa ner i säng, trött trött trött!

Puss och godnatt!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
GUESS WHO?!

- godnatt :)

2010-12-22 01:12:49
URL: http://dajeroma.blogg.se/
♥ L A I L A ♥

den ser skön ut =)

2010-12-22 14:07:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/