"Ikaros vinge" ringen har kommit! :)

2010-12-22 19:00:58   // This is my life! <3

Den var superfin och det är väldigt bra att den går att göra mindre/större i den storlek man vill ha den.
Har även köpt ett par rejäla vinterskor idag, jättesköna! Så imorgon åker skorna tillbaka som jag köpte igår, har tyvärr inte råd att behålla båda och dom kändes lite för kalla för att ha i vinter, tråkigt nog :/

Bilder kommer lite senare + att jag funderar på att lägga upp min nyårsoutfit.


Hörs sen! Puss ♥



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Carolina

Varsågod. Visste inte om du var hemma, såg att de lyste i hallen men jag va så förbannat hungrig och kissnödig så jag ville ha det gjort snabbt. Kände mig lite dum när jag skicka de i brevlådan om du var hemma, men huvudsaken du fick dom! :)



Vad ska du nu ha på dig på nyår nu när du sålt klänningen? Jag har varit och köpt lite "tillbehör" som jag hade tänkt ha till klänningen, som jag planerar att ha på nyår, har även en outfit som jag tänkt ha julafton, men nu vet jag inte vilket jag ska ha när. I-landsproblem!

2010-12-22 19:21:34
URL: http://carolajnastankar.blogg.se/
KNORKAN - Lanvin for H&M tävling

Hoppas du haft en bra dag :)

2010-12-22 20:00:15
URL: http://knorkan.blogg.se/
Carolina

Gud så irriterande.. Köpte strumpbyxor på Åhléns i veckan, såg ett par grå/svarta som glittrade sött och köpte ett par. Till slut började jag fundera mer o mer om dom verkligen var glittriga, visst man ska ju tänja dom för att det ska bli såndär effekt på glittret.. men nu har jag kollat dom å vad jag kan se är dom bara tråkigt gråa! =// Måste och kolla imorgon om dom finns kvar som jag var på jakt efter och kolla om jag får byta, dom är ju inte användna och kvittot finns ju. Men snacka om irriterande.. jag tog dom från samma "plats" där dom hade visnings exemplaret. :S

2010-12-22 20:05:58
URL: http://carolajnastankar.blogg.se/