Vad underbar du är min vän!

2010-12-05 23:23:56   // This is my life! <3

Var nyss in och läste på Tellans blogg, min lilla gumma!
Såg att hon hade skrivit om sina närmsta vänner och såhär skrev hon om mig:

"Helena det är av dom tokigaste jag vet:p..Henne har jag kännt sen gymnasiet vi gick i samma klass tillsammans och hon kände även Tove..Hon gör så jag kan bli lika knäpp och tokig som hon..Jag älskar att vara i hennes närvaro!Hon bryr sig inte så mycke hon gör som det som faller in..Hon är en väldigt öppen person hon kan verkligen prata om Allt!

Hon är sjukt rolig och vara med!
Allt skulle vara så tråkigt utan henne
Hon är min Fru och det kommer hon alltid och vara
Love you Helena <3"


Naaw! Så satans söt och underbar hon är, jag älskar dig med gumman min! :) Tusen gånger om! ♥



Svarar föressten på kommentarerna en annan dag, så trött nu.

Natti!




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Frugan

<3

Du vet att jag älskar dig i massor å att du betyder mycke!

2010-12-06 11:19:52
URL: http://tellans.blogg.se/