Nu kör jag på smala ett tag ;)

2010-02-13 13:45:27   // This is my life! <3

Skulle bara fixa till ögonbrynen lite, ta bort utväxten.
Men råkade plocka lite för mkt på det ena så det såg lite wierd ut,
så då börja jag fixa det andra med.
Och det slutade med att jag fick smalare ögonbryn, men haft det förut och det ser inte så dumt ut?

Tjockisar

vs

Smalisar

(Me right now!)

 Vad tycks?

 

---------------------------------------------------------------------------

Strax ska jag väl masa mig in i duschen, bli en människa.. kolla vad jag ska ha på mig ikväll osv.

Ska hem till Vicky och Anders på fest :)
Dom har ju förlovat sig för ca en vecka sen(eller kanske 2?)

Ett STORT grattis till er sötnosar, det var verkligen på tiden ;)

Och sen blir det kanske utgång på Allstar :)


Senast jag var ut på Allstar:



-----------------------------------------------------------------------------


Skriver kanske sen :)

Föressten, det är grymt fint väder ute, hade vart perfekt promenadväder
men får se om jag orkar mig ut :)

Puss o kram lovely ones! ♥




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
tellan

Dom vart fina ögonbrynen=)

Hälsa vicky å alla från mig!!jag hade såååå gärna velat vara med!

2010-02-13 14:04:13
URL: http://tellans.blogg.se/
Anonym

Hejhej.



Ska du göra något särskilt imoron på alla hjärtansdag?

Kram =)

2010-02-13 17:45:05
URL: http://n.se
kitty

Ögonbrynen vart smashing juh: )

2010-02-14 21:01:34
URL: http://thekittycats.blogg.se/