Mandate! :)

2010-01-29 21:51:44   // This is my life! <3

Har vart på mandate ikväll, på max :P
Det var Micke & Magnus som hade mandate..(efter att Caisa & Micke slagit vad om att Micke skulle våga bjuda ut Magnus på en Mandate, om ni inte vet vad det är
så checka in filmen I Love You Man!)
Så Micke vågade alltså bjuda ut Magnus, så ikväll var det dejting!
Jag, Richard & Matt följde också med, som det 3:e, 4:e & 5:e hjulet, kul var det!
Skrattade som fan haha :)


Sen efter mandaten så for vi hem till Richard en sväng o hängde, lyssnade på ooooold music o fick Micke, Richard & Matt att dansa haha :D


Lyckad kväll!



Och nu sitter jag här med min godispåse & coca cola som jag
köpte på Kioskpiraten innan Magnus skjutsade hem mig.



Micke, Richard & Matt är på bio nu och ser på Sherlock Holmes, hoppas dom har det riktigt myyyyysigt! ;)




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter