Fynd! Det gillar vi! :)

2010-07-31 20:20:23   // Shop til you drop!

Börjar med att visa min fina klänning som jag fyndade igår, jag är kär :) ♥
Haha föressten checka in vem som också ville va med på bild
(såg det nu när jag skulle vända bilden).




149 kr/Åhlens


Flätat svart bälte



49,50/H&M


Superfint halsband



30 kr/Kappahl


Blommigt linne från Rut m.fl

34,50(tror jag det var)/Diva
 

Proffs Torrshampoo



39 kr/Lindex


Gråbrun Tunika



29 kr/Gina Tricot

och


Ljusrosa Tröja
(syns väldigt dåligt är taget med webcam,
orkade inte byta batteri i digitalkameran)



50 kr/H&M




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
sandra

fina saker, och bra priser ochså :)



Hoppas allt är bra



Kram

2010-07-31 22:14:48
URL: http://justlittleme.webblogg.se/