Jag vill ha!

2010-06-05 23:57:53   // This is my life! <3

H&M:


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com


Gina Tricot:


FAST SVARTA!(istället för lila)



Det där blev en hel del, finns mycket mer än det som jag vill ha :)
Men tyvärr tillåter inte min ekonomi mig att köpa allt, bara några få saker.


Ska nog bla. köpa:
En svart jumpsuit
(kommer bli riktigt nice till gladiatorpjucks, alt ett par pumps)!
Ett par minishorts!
En kjol!
Ett par nya gladiatorpjucks!
Cykelbrallor!
Och ett par svarta leggings med spets längs sidorna 
(från Vero Moda som jag inte hittade ngn bild på)!

Och säkert nåt mer, får se vad jag har råd med ;)





NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Mallan

åhh, jag orkar inte ens läsa detta inlägg för jag blir shoppingsugen men har NOLL pengar :( btw jag har dom där svarta ballerinaskorna med öppen tå.. du har säkert sett dom? hihi

2010-06-06 13:15:59
URL: http://imfreshtodeath.blogspot.com