Jersey Shore

2010-06-30 23:18:39   // This is my life! <3



Sitter o kollar på Jersey Shore, det slutar på typ 10 min så då ska jag göra sängen sällskap. :)
Har varit en tung dag på jobbet idag, 23 rum....yaay! mer än man typ nånsin brukar ha, men så är det när ALLA hotellrum måste bli städade och man är enpersonförlite.
Jobbar imorgon + lördag och söndag också.

Jobbat mycket denna månad men blir nog en hyffsat bra lön sen iaf :)


Har föressten bytt till mig ett par fina Jeansshorts på klädbyte.se ikväll, som skickas iväg imorgon så då har jag dom på nån dag, nice som fan o hoppas att dom passar bra :)

Är en riktigt bra sida, då man oftast har alldeles för mycket kläder man inte använder.
Då kan man byta bort dom mot nå andra kläder eller sälja dom.

Och ett stort + är ju att det är gratis annonser också ;)




Awesome! :)



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
Nina

snygga har exakt likadana i garderoben

2010-07-01 16:46:47
URL: http://ulander88.blogg.se/