Sjuuuuuukt dåligt uppdatering!

2010-03-21 17:02:34   // Youtubeklipp

Det här är nog den dåligaste uppdaten ever!


18 dagar utan att blogga? Skärpning!!

Har ju suttit vid datorn då och då, men då bara läst alla andras bloggar o så,
kollat mailen/msn o facebook ngn enstaka gång.

Utöver det så har jag jobbat, jobbat, jobbat..
Känns bra då man tänker på att man kanske får lite bättre lön nästa månad :)
Sen har jag varit med mina nära o kära så mycket jag bara kan.
Dom kommer faktist i första hand, före bloggen o allt annat ♥


Vad har hänt mer då? Jag har gått o blivit förkyld!!
Snorig o jävlig! :(



Aja nu ska jag göra nå annat? Kanske skriver lite sen..

Men först innan jag går, så ska jag bjuda er på en helt underbar låt
som iaf får mig att må lite bättre:





NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter