Onödigt vetande om mig..

2010-11-14 00:12:27   // This is my life! <3

Lista snodd från pattlisa, men bytt ut mot mina egna svar.

Lite onödigt vetande;

 

Vilken svordom använder du mest?
 Jävla skit. Aj för helvete! Alt. "fitta" när jag gör illa mig(dålig ovana).

Äger du en iPod/mp3?

Ja men den är paj. Men använder alltid min mp3 i mobilen ändå.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Ställde den inte idag, sov ut :) Men annars typ 06.40(en jobbdag).

Hur många resväskor äger du
?
Inte en enda!


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och.

Vilken var den senaste filmen du såg?

What happends in Vegas. (Gick på tv nyss).
 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till värmen, shoppa lite, spara pengar och ge en varsin liten slant åt alla i familjen.

Har någon någonsin kallat dig lat?

Haha jaa :P Fler än en gång!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Icket.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Blandskiva, med nostalgilåtar :P

Vilken är världens bästa artist just nu?
Finns så många, kan inte välja bara en!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?
Det vet jag inte.

Vad åt du till middag senast?
Hamburgare, bacon, potatiskroketter och massa ketchup till det. 

Vem var den senaste som ringde dig?
Mami.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Gillar inte riktigt karuseller :)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0920

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det måste väl vara Ica, hyffsat stort.

Hur många syskon har du?
1
 

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej(kanske lite i början, beror på).

Vilken film kan du alla replikerna till?
Kan väl inte alla repliker. Men den jag kan dom flesta till är faktist Sunes sommar. Haha :D

När flög du senast?
2 år sen?

Pratar du några andra språk
?
Rätt dålig engelska. Bättre på att läsa och skriva.
Sämre på att prata :P

Diskar du din egen disk?
Ja tyvärr :'( Diesel vill ju inte hjälpa till så..

Har du gråtit offentligt?
Nån gång.

 Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Har ju "Helena" på mitt högra skulderblad, men vill ha en större tatuering på vänster skulderblad.
Är väldigt sugen på körsbärsblommor med fjärilar brevid. 


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja. Det spelar inte så stor roll!

Kan du kasta macka?
Har provat, men var rätt kass på det haha.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

Vad har du med dig in på bion?
Sällskap och en stor cola.
Och dom awesome:a biopopcornen.

Har du dejtat någon av en annan religion?
-

Vad har du för väder?
Snö och kallt! 


Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
Jobbar ju. Men på jobbet är det väl lunch/rast :P

Gillar du att flyga?
Funkar väl.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam och ärlig. Charmig och humor är stora plus!

När sov du senast på golvet?
Det var rätt länge sen.

Vilken är din favoritdrink?
Strawberry daiquiri.



Gillar du din boendesituation?
Japp :)

Vilken är din mammas hemstad?
Karleby/Finland. ?

Din pappas hemstad?
Gällivare.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-9. (Men sällan jag sover så länge, men vill!)

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Sometimes.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Haha.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25. Usch åren går för fort nu!

Tror du på liv på andra planeter?
Vet ej.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Blir sällan arg.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror inte på gud.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma hade 2-3 bästisar som hette Helena när hon var liten och hon tyckte det var fint.
Pappa tror jag bara gick med på det :)


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Olika.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Vet ej om jag skulle våga.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ibland.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Inga.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej.


(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg;
 Ibland.
Smart; Haha nja.
Långsam; Rätt ofta.
Stressad; Ibland.
Tålmodig; 50/50.
Djup; Jo.
Öppen; Ganska.
Ärlig; Ja
Positiv; Ja
Rolig; Jag roar mig själv iallafall..
Ansvarsfull; Hyffsat.


(VÄNSKAP) JAG HAR;
Förlorat en bästa vän;
Nej.
Sagt att jag älskar en kompis; Ja.
Sovit med en killkompis; Ja.
Sovit med en tjejkompis; Ja.
Pussat en av samma kön; Ja.
Slagit en kompis; Nä.
En kompis som vet allt; Ja
Berättat hemligheter; Ja.


(KÄRLEK) JAG HAR;
Blivit sårad; Ja.
Haft stadigt förhållande; Stadigt och stadigt.
Krossat någons hjärta; Vet ej.
Gett någon ditt hjärta; Ja.
"Playat"; Nej.
Sagt att jag älskar någon och menat det; Ja.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit; Nej.

(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu; River flows in you. T-shirt.
Pryl; Mobil, min nya platttv, dator.
Plats; Sängen.


(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt; Ja, men inte bra.
Opererat mig; 1 gång när jag var liten. Blev hundbiten från ögat till läppen.
Cyklat omkull; Haha ja. Även in i en lyktstolpe en gång.
Sjungit i duschen; Självklart, varenda gång typ.
Hoppat bungyjump; Nej.
Fobi för något; Spindlar och ormar. (Klappat en orm i fyllan).
Sett någon dö; Nej.
Varit på begravning; Nej.
Sagt att jag hatar någon; Ja. Men inget jag menat.

LIVET;
Svart eller vitt;
Både och.
Rött eller blått; Både och.
Skriva eller tala; Tala
Vatten eller coca cola; Cola
Nagelbitare; Nej.
Mobil eller mp3; Mobil
Snygg eller charmig; Charmig.
Lösgodis eller choklad; Helst choklad.
Frukt eller grönsak; Frukt och grönsaker.
Festa eller softa: 50/50
Sommar eller vinter; Sommar.
Fredag eller lördag; Fredag och lördag.
Ljus eller lampa: Ljus. Alt. smålampor.
Övervikt eller undernärd; Övervikt?
Kärlek eller vänskap; Vänskap & kärlek.
Bio eller hemmakväll; Hemmakväll. Men bio kan vara mysigt ibland.


Nu vet ni en hel del.




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter