Hej hopp!

2011-07-09 14:57:46   // This is my life! <3

Nu har jag varit riktigt grymt dålig på att uppdatera men har inte haft något att skriva om och noll lust känns det som haha. Men men bättre sent än aldrig! :)

Vad har hänt sen senast då? Ja inte särskilt mycket?
Jobbat och varit med vänner/familj som vanligt.
Firat min fruga som fyllde 25 år den 18:e juni ♥, hela gänget var på farmen och såg drängarna.
Och nu i måndags(fast räknar med den lediga helgen precis innan också) så fick jag min första semester på 6 år.
Har 3 veckor semester i sommar, skönt som fan är det!! :)
Så har bara slappat, badat, solat och så och det är de jag ska göra resten av semestern med.
Och nu på onsdag fyller Nina 23 år, grattis gumman! Så då blir det att fa dit och fika och veckan efter blir det utgång på fredagen.

Sen har jag som inga planer, kanske ringa nån kompis nån dag o ta en fika.

Nu ska jag svara på kommentarerna och lite senare(eller en annan dag) blir det nog ett litet bildregn här :)


Puss hej!



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter