ÄNTLIGEN så funkar det!!

2011-06-04 01:09:34   // This is my life! <3

Som jag har tjorvat o tjorvat för att hitta nå drivrutiner till min nya mobil så jag kan flytta över bilder o musik.
Hittat en massa drivrutiner o grejer men inget som funkat. Men nu så! Duktig chey! :)

Nu kan jag berätta lite om vad jag gjort den senaste veckan o så. Roligare att kunna visa lite bilder tycker jag.

Jobbat måndag-fredag som vanligt men utöver det så har jag först i lördags varit på färjan med jobbet, "firmafest" eller vad man ska kalla det... åt och drack gott, pratade, några dansa o bara umgicks! Mycket trevligt var det :)

Min goda ceasarsallad :)

 

Älskade Strawberry Daiquiri ♥

 

Nöjd chey, haha :D

 

 

Söt Erica som inte ville va med på bild :)

 

Emil och Monica

 

Karin och Niklas

 

Emilia, Jag, Johan, Micke(som knappt syns) och Anton

 

Emilia och jag

 

Saida

 

Jag o halva Johan

 

Och i måndags så gick 18 tjejer(3 av dom sprang) från mitt jobb på Vårruset. Vårruset var 5 km.

Det var sammanlagt ca 6 eller 8000 tjejer där, coolt! :)

 

Trött o sliten Helena o en söt Saida

 

Innan det satte igång

 

"Snygga balkonger"

 

Peter Siepen och 2 till

 

Peter Siepen ställde upp på en bild

 

Och så tyckte han att jag skulle vara med på en bild också, haha. Så hans vakt fick fota.

 

Jag o Ida fotade dom som fotade oss, hah!

 

Inzoomat

 

Nå småkillar som kolla på från ett soptak(?)

 

Suddig bild på mig o Ida, vi hade gått 3 km där. Det regnade.

 

Min extra "mamma" Edna :) Chefen till höger men vet inte om hon vill va med så klippte bort henne här.

 

 

Vi fick medaljer :D Här är Saida, Medaljkillen o Ida

 

Alla pustar ut

 

 

Dj:n som Ida spanade in :P

 

 

 

Efter vårruset gick vi till en lokal som chefen hade fixat och åt en massa gott som vi fick i en piknikkorg då man gått klart vårruset. Lägger inte upp nå bilder på jobbarkompisarna då jag inte vet om dom vill vara med.

 




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter