+ R.I.P Anders "Lill-Anders" Isaksson +

2011-03-20 23:15:05   // This is my life! <3

Vafan! Gick nyss in på frugans blogg och skulle kolla om hon hade skrivit nåt nytt och då såg jag detta.

Anders, en vän/bekant till mig har dött :( Han dog igår morse, dödsorsaken vet jag inte än.
Det känns förjävla tråkigt att detta hänt. Har känt honom i 7 år, han var alltid med på dom fester jag var på och var ofta på UH, precis som jag och många av mina vänner i "vårat gäng".

Dock har jag inte träffat honom så ofta nu för tiden men har ju ändå träffat på honom då och då, och ibland på fester.

Många av mina vänner är säkert jätteledsna just nu. Och jag är ledsen för deras skull och för hans skull(+ hans andra vänner och familj).

Här kan ni läsa inlägget som frugan har skrivit: http://tellans.blogg.se/2011/march/rip-anders-isaksson.html#comment




Anders till vänster och frugans kille Jocke till höger.              


Rest in peace Anders! Hoppas du får det bra uppe i himmelen med änglarna! Vi kommer aldrig glömma dig! ♥



NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL ADRESS

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter
tellan

<3

2011-03-21 13:54:40
URL: http://tellans.blogg.se/